Koukněte na nový web

Obsah blogu se pomalu, ale jistě přesouvá na naši novou webovou stránku o kofoláčcích.

neděle 5. července 2009

Miniskautík

Kterak miniskautík na klíče ulovil divočáka :)

6 komentářů:

  1. Dobrý den,
    nevím kam to napsat.Nikde jsem nenašla odkaz na email.Tak to píši sem.Brouzdala jsem po netu a narazila na nějakou inspiraci

    http://www.etsy.com/shop.php?user_id=96802

    s pozdravem
    Klára

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    Ony jsou maily v profilech, ale tam se asi málo kdo propracuje, i když se dá... Ale to je jedno.
    Jednoznačně díky za odkaz! Zase nějaká inspirace.
    Jak tam mají naušnice, tak mě to celkem pobavilo, protože když jsem dělala Miniskautíka, tak to byla strašná piplačka a dělat ještě menšího kofoláčka by byl fakt hukot!
    kaka

    OdpovědětVymazat
  3. Cau Holky ! Kofolacky mate suprovi !! Skveli napad !!! A diky moc za navod na jejich vyrobu. Zitra koupim ty dratky na dymky a jdeme s myma holkama do toho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna s enudím a mám hroznou chut vyrobit si jednoho,ale doma jsem nesplašila drát...Nevíte něco jinýho, z čeho by šlo tělo uedělat??co třeba např. špejle?... poradte prosím:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Hu!
    Co různě lidé píšou, tak v podstatě z čehokoliv! Špejle z ledňáka, tyčinky do uší, jde to i z provázku! Fantazii se meze nekladou (aneb co najdeš doma - tak vznikly i naše drátky na čištění dýmek)! :)
    kaka

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za tipy!!...Super, ze špejlí se povedl:-D...už je můj první hotov... a mám radost...Jen přemejšlím, komu darovat:-)...

    OdpovědětVymazat